Tak se to blíží....

15.12.2012 08:46

Zítra ráno vyrážím směr Čerčany. Trochu mám pocit, že nic nestíhám. Vánoční přípravy jsem doma odsunula na příští týden, protože po příchodu z práce beru pastelky a maluju :) 

Opravdu si nemyslím, že moje kartičky a obrázky jsou pro všechny. Ne každého "chytnou" (dobrým důkazem je moje mamka). Ale myslím si, že ti, co tam přijdou, přijdou hlavně proto, aby podpořili  hospic. Proto si myslím, že šance prodat hodně obrázků a kartiček, je celkem vysoká. 

Z každého prodaného obrázku dám 30% hospicu. Tak jsem se rozhodla a tak to chci. Tak mi držte palce, ať můžu dát co nejvíc. 

Moc se těším na všechny, co se rozhodnou dorazit, protože je mi jasné, že se tam setkám s lidmi, kteří mají srdce na správném místě. 

 

Mějte krásný víkend a když nedorazíte, alespoň na mě myslete, příští týden podám zprávu :)

 

Peťa :)