Přípravy a změny

05.06.2008 13:38

Jak jsem slíbila, přináším novinky ohledně výstavy :-)

První důležitou změnou je, že výstava potrvá od 21. 6. 2008 do 18. 7. 2008. Což je zpráva pro mně moc potěšující :-)

Dneska jsem konečně zadala k vytištění letáčky a reklamní tabule ... no dobře, spíš tabulky :-) ale lepší něco než nic. Jelikož jsem za to tvrdě zaplatila (neslevili ani korunu :-D), nebudu říkat kde a u koho :-) důležité je, že příští týden budou už hotové a připravené dostat se na různá veřejná místa. Elektronickou podobu pozvánky můžete vidět na docs.google.com/View?docID=dhgj64c8_23g6nhrmhk&revision=_latest

Trochu se stydím, protože téměř všechno zařizuje moje kamarádka Kačka, které za tenhle první krok a všechny praktické přípravy jsem jí moc vděčná. A vy kdo přijdete, ji jistě poznáte.

V tuhle dobu moc nemaluju. Ne, že by nebyla inspirace, ale den bych potřebovala trošičku "přifouknout", tak prosím přijměte moji omluvu, radujte se z nádherných slunečných dní a usmívejte se :-)

Krásný den všem

 

Petra :-)