Něco málo o výstavě

26.09.2008 17:15

Vím, že jsem novinky slíbila už dávno, ale život se mi tak nějak zamotal, že jsem ani neměla chuť psát o výstavě. Však i stránky celkově jsem dlouho zanedbávala.

Snad se konečně všechno ustálilo tak, jak má. Zase jsem schopná malovat a radovat se z obyčejného bytí. Zasvěcení vědí, nezasvěcení.... není potřeba, aby věděli.

Tolik na úvod a k vysvětlení, teď už k té výstavě.

Nejdřív jsem chtěla psát o tom, jaké jsem měla negativní pocity z jednání ze strany "pořadatele", neustálé změny, jobovky, "špatný" plakát atd. Nakonec si myslím, že to dobře dopadlo. Nikdo si s nikým nevjel do vlasů. A co si budem povídat, mám pramalou zkušenost s pořádáním výstav :-) Takže přes drobné neshody, a nedostatky si myslím, že zahájení proběhlo nakonec v klidu.

Když jsme jeli obrázky sundavat, tak to trvalo jen chviličku. Výstava sice trvala měsíc, ale v podstatě ji vidělo jen pár lidiček. Prý tam chodila jedna paní každý den. Moc bych jí chtěla poděkovat. Nevím, kdo to je, ale pokud jí moje obrázky udělaly radost... moc jí děkuju za čas, který mi věnovala.

Jestli bude další výstava? Nevím. Je něco už dlouhodobě domluveného v Chomutově, ale já osobně nemám moc chuti tam vystavovat. Uvidíme, duben je ještě daleko.

Děkuji Vám všem, kteří jste na mně nezanevřeli, pokusím se trochu zlepšit.

Krásný, i když chladný podzim Vám všem přeje

Peťa :-)

 

P. S. Ještě fotky z výstavy...alespoň nějaké.

Já, Petr a Kačka. Petr uváděl mojí část výstavy, je to kamarád, se kterým se známe už hezkých pár let :-)

Petr a já :-)

Výstavu celkově uváděl p. Haleňák. Nakonec jsme vystavovali tři. P. Vürut, děti z dětského domova a já.

No... někdo se přece jen podívat přišel :-)