Krásná hektika

16.08.2012 10:14

Maluju a maluju :-)

Začátkem týdne šlo do světa 12 obrázků v dřevěných rámečcích, ani jsem je nestihla vyfotit. Chtěla jsem je co nejdříve předat. Vypadaly fakt "božsky" :) a doufám, že udělají radost a parádu tam, kam jsou určeny. Samozřejmě za uznání, v takovéhle formě, moc děkuji. Je to báječný pocit, malovat pro někoho přímo podle přání.

 

Taky jsem dokončila 8 kartiček s andělíčky, které jsem slíbila jako malou odměnu za pomoc při výběru "toho nej.." obrázku + dvě kartičky, které jsou na objednávku :-) Dneska je posílám poštou. Ty už jsem nascanovat zvládla, takže je (doufám) do konce týdne stihnu přidat do galerie sem i na Facebook.

 

Pak mám ještě jednu svojí "andělskou povinnost"... jistě, není to povinnost, ale dělám si z toho milou tradici. Obrázek pro Dobrého Anděla...trochu jsem to ještě "vyšperkovala". Dobrý Anděl pomáhá spíše rodinám, kde jsou nemocné děti. Tak začínám posílat Andělíčka A6 a jednoho kartičkového (třeba pro maminku do peněženky). Vím, že to nikomu zdraví nevrátí...ale snad přinese kousek naděje.

 

A ještě tu čekají další dva Andělíčci A6 v kliprámečkách s paspartou... A ty také poletí do světa :-) Dnes nebo zítra.

 

No a pak...budu dál malovat :-) 

 

Líbí se Vám obrázky? Tak napište, nenechte mě zahálet ;-)

 

Krásný srpen  P.