Kartičková emoce...

20.07.2012 14:00

Euforie z nápadu kartiček mě zcela pohltila. Myslím si, že je to opravdu geniální nápad. Nejdříve jsem hledala vhodné citáty moudrých, které by dodávaly naději, radost a energii. Nakonec jsem se rozhodla jinak. Nechtěla jsem nic moc složitého. V jednoduchosti je přece krása. A tak stačí jen obyčejné pravdy, které si stejně nosíme v sobě. Jen na ně občas pod vlivem různých situací, lidí a okolností, zapomínáme.

Ženeme se za svým, i když to občas není v naší moci ovlivnit, jak se co vyvine. Chceme hýbat světem i ve chvílích, kdy je dobré se zastavit. Nosíme si v sobě křivdy, když řešení je v odpuštění... je pravda, že opravdu odpustit někdy není úplně jednoduché a nejde to hned. Ale čas je dobrý lékař, otupí hrany bolesti a když se na danou situaci dokážeme podívat s odstupem, nevyvolává v nás už tak bouřlivé emoce. Lze odpustit. Jde to.

Kartičky mi přijdou jako dobrý způsob, jak si to připomenout. Sama peněženku otevřu několikrát denně :) 

Jistě, něco to i stojí... pastelky, papíry ani laminovací folie nerostou na stromech (bohužel) a ani pošta mi nic zdarma nepřepraví. Ale částka 30 korun, která už v sobě obsahuje poštovné, není nijak závratná, aby udělala někomu díru do peněženky. No, je to každého volba :)

Samozřejmě, že dál maluju i Andělíčky, dál je posílám do světa. Nezaslouží si být zastrčeni.

Přeji Vám krásný a úspěšný víkend, a věřím, že takový bude i ten můj :)