...Do peněženky

18.07.2012 12:00

 

 

Dostala jsem umělecký papír, který je tak umělecky slepený, že se mi podařilo jej trochu "rozškubnout" a bylo mi líto nevyužít každý kousek použitelného místečka....

Tak jsem ho rozstříhala, na menší a menší a menší díly, až mi zůstaly (krom jiného) tři kousky papíru o rozměru cca 7,5 na 5 cm... odložila jsem je na stranu.

Ale Múza je zrovna ke mě nakloněna a tak vznikly (zatím) tři originální kartičky, které se hodí jako povzbuzení k založení do peněženky tak, aby je nositel měl často na očích. Dle mého skvělý dárek. Neznám nikoho, koho nepotěší, že ho někdo má rád.

Podívejte se, pokochejte se, napište mi, pokud se Vám kartičky líbí a chtěly byste někomu kartičku dát, nebo jí mít jen tak pro sebe. 

Nezapomeňte hlasovat v anketě na pravé straně ;-)

 

Podívat se můžete také tady:

 

Děkuji za Vaši přízeň a přeji kásné odpoledne všem.

 

Peťa