Co je nového...

09.11.2012 19:33

Po odmlce se vracím zpět. Na jak dlouho sama nevím. 

Dobré zprávy:

nemám žádné volné kartičky. Všechny jsem je stihla rozdat mezi lidi, které mám ráda, nebo kteří mě nějakým způsobem ovlivnili v posledních letech mého současného života.

 

Kreslím další kartičky, ale rozhodla jsem se, že je hromadně pošlu do Brna. Svému nejlepšímu příteli a dlouholetému rádci. Své spojené nádobě, která vždycky ví, kdy je mi ouvej. Nové kartičky najdete kliknutím na tento odkaz

Pak nakreslím další kartičky.

 

A nové obrázky tohoto roku na temto odkaze :)

 

Píšu si blog. Vždycky,když mě něco trápí, rozmlouvám sama se sebou, protože znám spoustu teoretických věcí, jak bych měla co a proč. Nicméně se mi nedaří je vždy uvést do praxe. Třeba se najde někdo, komu pomohou moje texty najít odpovědi na jeho vlastní otázky. Třeba ne. Není v nich skryto nic, co by nikdo neznal sám od sebe. 

A to je asi všechno pro dnešek.

 

Mějte krásný večer a netrapte se věcmi, které nemůžete změnit. Nemůžeme ovlivnit všechno a všechny. Jediné, co můžeme změnit jsme my sami.