Anketa

04.05.2008 11:46

Vy, kdo moje stránky sledujete, jste si jistě všimli, že v anketě na hlavní straně u možnosti "Nelíbí se mi vůbec" zmizely hlasy. Není to proto, že bych chtěla vytvářet mylný dojem, jak jsou moje stránky "líbivé", když tomu tak nebude, ale ve statistikách jsem našla, že tyto hlasy bohužel pocházely z jedné jediné IP adresy.

Ti, co mě znají a znají můj příběh asi tuší, odkud vítr vane... stejně tak jako já. Chci říct, že jsem pochopila, že se jednomu člověku moje stránky nelíbí (stejně tak, jako se mu nelíbím já, moje názory, můj život....), ale jednou to říct snad stačí. Netrvrdím, že se mu stránky musí líbit, ale zkresluje mi to statistiky, když dotyčný nezná hranice. Navíc...nikoho nenutím sem chodit, tak prostě ať sem nechodí, když se mu to nelíbí. Pochopím, když je tu někdo poprvé a klikne, že se mu stránky nelíbí...ale když je tu desetkrát...tak sem asi nepřišel omylem :-)

Proto se všem omlouvám, za vynulování posledního bodu zároveň s tímto vysvětlením.

Přeji všem krásnou slunečnou neděli :-)

 

Peťa :-)