Ahoj Všichni v dalším roce

20.01.2009 08:51

Zdravím všechny, kteří jste se přišli podívat na mé stránky v dalším roce a všem přeju, i když opožděně jen to nejlepší.

Konečně jsem se odhodlala a zase trochu aktualizovala stránky. Přidala jsem nějaké obrázky, i ty loňské :-) Letos už se také urodilo, tak věřím, že ti, které moje obrázky oslovují, se zase budou mít na co kouknout. I když jsem ještě nedoplnila všechny popisky...no, někdy není ani co dodat, nebo jak komentovat. Třeba mě něco časem napadne.

Všem se omlouvám, že nestíhám navštěvovat Vaše aktuální stránečky. Ráda bych řekla, že se polepším, ale ne vždy je na to čas nebo nálada...jistě chápete ;-) Nechci házet planými sliby, takže až se to nějak sejde, zase to aktuálně sjedu :-)

Děkuji Vám všem, že sem chodíte, díváte se a necháváte mi vzkazy v knize. Děkuji za Váš čas a pohodu, kterou mi takhle posíláte.

Přeju Vám, ať se vše daří tak jak má, opatrujte se :-)

 

Peťa